OBJAV VIAC, ZAPLAŤ MENEJ
Vybrané produkty pre karavany s akciovými cenami !
OBCHODNÉ PODMIENKY č. 02072019 - 01
Vážime si dôveru, ktorú ste nám prejavili, a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky Vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete u nás nakupovať, informujeme Vás o základných podmienkach vybavenia a doručenia objednávky. V záujme Vašej spokojnosti odporúčame si prečítať celé obchodné podmienky.
PREDAJCA A PREVÁDZKOVATEĽ ESHOPU
TURČAN - AUTO s.r.o ( Výroba, predaj, servis obytných áut a karavanov. )
Telefónny kontakt: +421 948 202 500 - ( PO-PIA: 07:00 - 15:30 hod )
Sídlo spoločnosti: Volgogradská 4923 /39, Martin 036 01
Predaj a servis: Kráčiny 6, Martin 036 01
Otváracie hodiny:
Pondelok: 08:00 - 16:30
Utorok: 08:00 - 16:30
Streda: 08:00 - 16:30
Štvrtok: 08:00 - 16:30
Piatok: 08:00 - 16:30
Sobota : zatvorené
Nedeľa: zatvorené
Utorok: 08:00 - 16:30
Streda: 08:00 - 16:30
Štvrtok: 08:00 - 16:30
Piatok: 08:00 - 16:30
Sobota : zatvorené
Nedeľa: zatvorené
IČO: 36 381 9951
DIČ: 2020119541
IČDPH: SK2020119541
Poznámka: Spoločnosť je platcom DPH !
Bankové spojenie: SK08 1100 0000 0026 2537 1126
Technická správa web stránky zabezpečuje: RUN GROUP s.r.o.
Posledná aktualizácia obchodných podmienok: 01.07.2019 ( 01:00 hod )
REALIZÁCIA VAŠEJ OBJEDNÁVKY
Kupujúci a realizácia objednávky:
Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.- Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.
- Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
- Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.07.2019 do vydania nových Obchodných podmienok.
Realizácia Vašej objednávky:
- Kupujúci si vyberie tovar z ponuky internetového obchodu, vloží ho do košíka, vypíše kontaktné údaje a odošle elektronickú objednávku ( tlačidlom Dokončiť objednávku ).
- Po dokončení objednávky kupujúci obdrží potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru, termínom odoslania a spôsobom platby. Predávajúci tovar odošle. Kupujúci zásielku preberie a skontroluje, či je všetko v poriadku.
- V prípade reklamácie kupujúci postupuje podľa nižšie uvedených Obchodných podmienok.
- Objednávka sa stáva platnou až v okamihu nášho prijatia a potvrdenia o prijatí Vašej objednávky.
- Potvrdenie o prijatí Vašej objednávky je realizované elektronickou odpoveďou.
- V uvedenom postupe môžu nastať komplikácie :
a) Nenašli ste žiadaný výrobok, alebo sa jednoducho "nedá" objednať?
Napíšte nám na email: eshop@karavandoplnky.sk
správu s výrobkami, ktoré chcete objednať a kontaktnými informáciami.
b) Nedostanete potvrdzovací e-mail s rozpisom objednaného tovaru?
Niekedy sa stáva, že vo Vašej e-mailovej schránke je správa od nás uvedená ako SPAM (nevyžiadaná pošta).
Ak ste nedostali potvrdzovací e-mail, neváhajte nás kontaktovať.
c) Nedostali ste zásielku? Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka,
Napíšte nám na email: eshop@karavandoplnky.sk
- Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
- Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
Predajné ceny tovaru:
- Všetky ceny na www.karavandoplnky.sk sú riadne stanovené, vrátane 20% sadzby DPH.
- K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.
Spôsoby realizácie platby za tovar:
- Platiť za tovar môže kupujúci na DOBIERKU alebo PREVODOM NA ÚČET predávajúceho.
- PLATBA BANKOVÝM PREVODOM - platba vopred na základe uvedených údajov:
Variabilný symbol: Číslo objednávky
Konštantný symbol: 0308
BIC: GIBASKBX
Banka: Tatrabanka
- PLATBA NA DOBIERKU – tento spôsob kupujúci zvolí vtedy, keď chce tovar zaplatiť až pri samotnom prevzatí. Bankový poplatok spojený so spracovaním dobierky: 0,60 eur
- PLATBA V HOTOVOSTI – pri osobnom prevzatí tovaru v našej kamennej predajni (Turčan-Auto, Kráčiny 6, Martin 036 01).
- DAŇOVÝ DOKLAD (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu v elektronickej podobe na uvedenú emailovú adresu.
Termín dodania Vašej objednávky:
- Akonáhle predávajúci obdrží objednávku, zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí. Predávajúci zistí, či objednaný tovar má na sklade.
- V prípade, že tovar má na sklade, dopraví ho kupujúcemu v lehote 1 až 3 pracovných dní.
- V prípade, že tovar na sklade nemá, predávajúci bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať do 24 hodín.
- V prípade, že tovar bol zadaný do výroby, je dodacia doba dohodnutá individuálne s kupujúcim.
- V obidvoch prípadoch bude kupujúci informovaný o presnom čase dodania tovaru.
- Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.
- Vyhradzujeme si právo na zmenu termínu dodania v prípade, že nám termín dodania zmení dodávateľ.
Spôsob a poplatok za doručenie tovaru:
- Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru kuriérskou prepravnou službou.
- Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
- Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
- Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list.
- Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom.
- Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.
- Poplatok za doručenie tovaru v rámci územia SR:
- Pri objednávke v hodnote do 300 € s DPH: 5,99 € s DPH / kuriér
- Pri objednávke v hodnote nad 300 € s DPH: ZDARMA / kuriér
- Pri nadrozmernej zásielke (viac ako 80x60x200 cm a viac ako 50 kg) sa cena navyšuje.
- Poplatok za doručenie tovaru do CZ:
- Pri objednávke do CZ je možná platba len prevodom na účet, dobierka nie je možná.
- Poplatok za doručenie pre Českú republiku je 8,99 € s DPH / kuriér.
- Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať telefonicky na linke: +421 948 202 500
- O postupe vybavenia reklamácie bude predávajúci kupujúceho informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania oznámenia.
V prípade, že je doručená zásielka viditeľne poškodená, tak ju neprevezmite a okamžite nás kontaktujte na linke: +421 948 202 500.
Atypické objednávky:
- Atypické výrobky sa dajú objednať elektronicky len za týchto podmienok:
b) predávajúci vypočíta kupujúcemu cenovú ponuku
b) platba za tovar: PLATBA PREDOM na bankový účet, podľa predávajúcim uvedených platobných údajov
c) dodacia lehota pre dodanie atypického výrobku môže byť: 2 - 4 týždne
Alternatívne vybavenie objednávky:
- V prípade vzájomnej dohody s kupujúcim môže byť objednávka vybavená alternatívnym spôsobom.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - GDPR
- Kupujúci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov po dobu nevyhnutne nutnú pre vybavenie a doručenie prijatej objednávky, formou emailu na adresu: info@turcan-auto.sk.
- Kupujúci zruší svoj súhlas so spracovaním a archiváciou osobných údajov formou emailu na adresu: info@turcan-auto.sk.
- Predávajúci sa zaväzuje neposkytovať prijaté osobné údaje od kupujúceho tretím stranám s výnimkou prepravnej spoločnosti, ktorej sú poskytnuté za účelom doručenia zásielky.
- Predávajúci sa zaväzuje riadiť prijatou internou smernicou Evč.0801-0206-2018-21, ktorá je vypracovaná v súlade s platným nariadením Európskej únie - GDPR a je voľne dostupná zákazníkom k nahliadnutiu na adrese prevádzky spoločnosti: Kráčiny 6, 036 01 Martin, Slovensko.
REKLAMÁCIA ZAKÚPENÉHO TOVARU
Vážime si dôveru, ktorú ste nám prejavili, a preto sa snažíme, aby Vami objednaný tovar splnil všetky Vaše túžby a očakávania. V prípade, že sa rozhodnete zakúpený tovar reklamovať, je potrebné dodržať nižšie uvedené platné obchodné podmienky reklamácie:
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Žilinský krajPredmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
e-mail: za@soi.sk
Záruka vrátenia financií:
Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru (viď nižšie) bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného. Vrátená suma bude poukázaná na bankový účet, ktorý kupujúci uvedie alebo formou poštovej poukážky na adresu bydliska.V prípade splnenia všetkých podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil bez poštovného a balného.
Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru), účtuje sa poštovné a balné. Poplatok za dohodnutú výmenu reklamovaného tovaru je: 3,90 € s DPH.
Podmienky pre vrátenie tovaru:
- Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.
- Obal výrobku môže byť mechanicky poškodený len otvorením.
- Finančné náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
- V prílohe každej objednávky sa nachádza dokument:
ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU, ktorý je potrebné vyplniť a zaslať spoločne s vráteným tovarom!
Tovar nám DORUČTE POŠTOU NA ADRESU SÍDLA SPOLOČNOSTI.
Adresa, na ktorú je potrebné zaslať tovar určený pre reklamáciu:
TURČAN - AUTO s.r.o - ESHOP
Kráčiny 6, Martin
036 01 Slovensko
Reklamačné podmienky:
Zákazník je povinný dodaný tovar skontrolovať a o prípadných nedostatkoch bezodkladne informovať predávajúceho. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do piatich pracovných dní od obdržania Vášho oznámenia o reklamácii.V prípade, že Vám bude doručený poškodený balík, neprevezmite ho a kontaktujte nás na
linke: +421 948 202 500
Zľavy na eshope:
Zľavy pri realizácii nákupu nie sú vzájomne kombinovateľné.Reklamácia tovaru s vyžadujúcou odbornou montážou:
V prípade, že si zakúpený tovar vyžaduje odbornú montáž vyškoleným pracovníkom, je nutné danú požiadavku kupujúcim dodržať ! V opačnom prípade zanikajú záručné a reklamačné podmienky pre zakúpený tovar, bez nároku na finančné odškodnenie alebo vrátenie tovaru.Tieto obchodné podmienky boli vypracované v spolupráci so spol. FLEXSEO Ltd. v odbornej konzultácií s advokátskou kanceláriou JUDr. Jiří Martaus.